Hoe kom ik bij mijn gemaakte afspraken?

Door op de knop 'Beheer mijn afspraken' te drukken. U kunt ook hier klikken.

Het lukt me niet om in te loggen

U heeft, wanneer u een afspraak maakte (of uitgenodigd werd voor een afspraak), een e-mail van ons gekregen met daarin een link. Klik op deze link om helemaal automatisch in te loggen!

Omdat uw wachtwoord versleuteld wordt opgeslagen kunnen wij deze niet naar u toesturen, maar u kunt er wel voor kiezen om uw wachtwoord te resetten. Dan krijgt u van ons een e-mail met een nieuw wachtwoord die u kunt gebruiken om in te loggen. Uw wachtwoord resetten doet u hier.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Uw gegevens worden vertrouwelijk behandeld en alleen gebruikt voor deze applicatie. Dat betekent dat we uw gegevens nooit aan derden zullen verstrekken.

Hebben jullie ook een app?

Op het moment hebben we een app voor Android in ontwikkeling. Meer informatie volgt zodra we die beschikbaar hebben.

Mijn vraag is niet beantwoord :(!

Wanneer uw vraag nog niet is beantwoord, kunt u ons een e-mail sturen met daarin uw vraag! Klik hier om een e-mail te sturen.